یافتن یک گزینه درمانی برای ESRD دیگر تر از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یافتن یک گزینه درمانی برای ESRD دیگر تر از دیالیز

یافتن یک گزینه درمانی برای ESRD از دیالیز. به عنوان یک ماده در واقع، این سوال این است عجیب و غریب برای هر دو بیمار مبتلا به مشکلات کلیوی است. آنها تحمل در دیالیز برای مدت زمان طولانی با انواع دردناک است. که ممکن است به طور عمده برای بیماران دیالیز هر را نمی خواهم.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang - این یک درمان نام تجاری جدید که توسط کارشناسان بیمارستان بیماری های کلیوی خاص اختراع شد. با استفاده از این اصل از طب سنتی چینی برای درمان بیماری های ترویج گردش خون و استاز خون. نکته اساسی برای درمان کلیه ESRD این است که کلیه بهبود عملکرد. بهبود گردش خون از تمام بدن را به حجم خون که از طریق کلیه را افزایش دهد. خون فراوان خواهد شد کلیه قدرت به حمایت از کار تابع است. این درمان یک راه امن و موثر برای تقویت عملکرد کلیه و درمان ESRD است.

سلول های بنیادی درمان

آن را اشاره به استفاده از سلول های ذاتی از بدن خود بیمار است که از مغز استخوان و استخراج شده به روش زیست شناسی سلولی. جوهر از این درمان است که استفاده از سلول های اصلی مردم برای درمان بیماری، به طوری که وجود خواهد چند عوارض جانبی برای بدن انسان است. در واقع، سلول های بنیادی درمان به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در برخی از جنبه، مانند ترویج گردش خون و استاز خون در تمام بدن و بهبود عملکرد کلیه به بازسازی صدمه به کلیه ها، و غیره است. در حال حاضر این نوع درمان است که توسط بسیاری از بیماران از کشورهای مختلف تایید شده است.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیمارستان خاص برای درمان بیماری مزمن کلیه است، آن را با استفاده از تعامل هر دو از این دو درمان برای رسیدن به اثر درمانی دو برابر شود. اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی و می خواهید به یک درمان خوب یا می خواهید به یک امتحان کنید بیشتر، لطفا با پزشک آنلاین تماس بگیرید و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com، استفاده از واتساپ / وایبر: +8618633865632 است درست است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: